Samen door uitzonderlijke tijden

Het coronavirus, je kan er niet omheen. Lessen gaan niet door, meer en meer mensen werken thuis en ook ontspanning zal vooral binnenshuis moeten gebeuren. Telenet maakt die situatie graag zo aangenaam mogelijk! We voorzien daarom meer internet, meer data en meer entertainment, al zeker tot 3 april 2020. Zo slaan we ons er samen door!

Meer data

Meer thuiswerk, meer streaming, meer gaming, meer video-oproepen. Je zit meer binnen en gebruikt dus waarschijnlijk ook meer internet. Telenet zorgt ervoor dat je je daar alvast geen zorgen om moet maken. We rekenen in deze uitzonderlijke tijden maar de helft van je verbruik aan. Zo gaat je abonnement dubbel zo lang, zowel mobiel als vast!

Meer entertainment

Op café, naar de film of een concertje meepikken, dat zit er de komende weken helaas niet in. Je vrije tijd heeft dus even een andere invulling nodig. Met een aantal gratis films en series voor jong en oud helpt Telenet je daar graag mee. Die vind je op kanaal 11 én in de TV-theek. Zo maak je het ook thuis gezellig met je hele gezin.

Abonnementsprijs ongewijzigd 

Je hoeft hiervoor niet meer te betalen. We vinden het belangrijk dat al onze klanten zorgeloos verbonden blijven, zeker tijdens deze uitzonderlijke tijden. Zonder daar meer voor te betalen. Je extra data kan je in je Telemeter zien, op Mijn Telenet of in de Telenet-app zie je geen verhoging van je volume. De snelle verspreiding van het coronavirus gaf ons weinig tijd en ruimte om onze systemen achterliggend helemaal aan te passen. Daarom pakten we het anders aan en tellen maar de helft van je verbruik mee. Je tellers vullen dus met halve snelheid, waardoor jij dubbel zoveel kan surfen.

Geplande afspraken

Geplande afspraken worden uitgesteld tot na 20 april 2020. Enkel in uitzonderlijke gevallen is een afpsraak voor installatie mogelijk, bijvoorbeeld wanneer de contuïniteit van de werking van een bedrijf of organisatie in het gedrang komt. Bij organisaties uit kritische sectoren gaan afspraken wel gewoon door. Uiteraard gaan deze installaties door onder strenge veiligheidsvoorschriften. Organisaties die cruciaal zijn om komaf te maken met deze crisis, krijgen vanzelfsprekend voorrang. 
Remote installaties worden maximaal uitgevoerd in functie van de haalbaarheid. Ook hier krijgen kritische sectoren voorrang. 

Herstellingen

Waar mogelijk zullen herstellingen vanop afstand verlopen. Remote repair is dus nog steeds mogelijk. Indien dat geen optie is, sturen we een technieker ter plaatse. Deze herstellingen 'on site' gaan enkel door als de veiligheidsvoorschriften door de klant gegarandeerd kunnen worden. Ook bij herstellingen krijgen organisaties die cruciaal zijn om komaf te maken met deze crisis steeds voorrang. 

Telenet Center Kempen blijft bereikbaar

Wij blijven tijdens onze openingsuren bereikbaar om al jouw vragen te beantwoorden. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 014 57 02 93 en via e-mail op het volgende e-mailadres telenet@elektromic.be.