Freephone Business

Digitale telefonie met een telefooncentrale in de cloud

Freephone business is de functionaliteit van een telefooncentrale. Denk aan een voicemail per gebruiker, doorschakeling, keuzemenu, wachtrij, 20,simultane gesprekken en veel meer!
En dit alles zonder een dure investering te moeten doen, je betaald maandelijks een kost per gebruiker. Dit kan je allemaal zelf beheren via je eigen webportaal!

1 vast nummer, 101 mogelijkheden

Haal het maximum uit je vaste lijn met FreePhone Business

  • Altijd bereikbaar: via één vast algemeen nummer
  • Professioneel imago: makkelijk doorschakelen, tweede oproep aannemen...
  • Professioneel onthaal: keuzemenu met welkomstboodschap
Freephone Business, dat is sowieso:

Nooit meer een bezettoon:

  • Je klanten haken niet meer af omdat ze een bezettoon horen.
  • Meerdere oproepen tegelijkertijd beantwoorden.

Professioneel klantenonthaal:

  • Keuzemenu met automatische welkomst- en voicemailboodschap op je algemeen vast nummer.
  • Doorschakelingsopties om meteen bij de juiste medewerker te belanden.
  • Meerdere voicemailopties(bv. openingsuren en afwezigheden). 

Werk en privé in balans:

  • Opnemen en doorschakelen naar je mobiel wanneer je wil.
  • Altijd en overal bereikbaar (op kantoor, thuis of onderweg) via je algemeen nummer zonder je mobiel nummer zichtbaar te maken.

Alles in eigen beheer:

  • Je kan alles zelf instellen en veranderen via een beveiligde website, wanneer je maar wil.